Friday, February 21, 2014

Stretchmarks masa pregnant

ha...........mesti korang pon menghadapi masalah ni kan??
aku bace2, mmg ramai dok menggaru je sekarang ni..hehehe...aku pelik sbb aku tak menggaru lak...tapi since 8 bulan pregnant, baru start rasa gatal2...dan start nak menggaru...hehe...tapi, nasib baik tangan masih boleh menahan...kalau gatal je, gosok2 usap2 perut je...takde la sampai nak menggaru...kang buruk lg rupenye perut ni...

aku tgk pic kt gugel ni, stratchmarks diorg teruk2..aku punye start dari bawah pusat je...mule2 kaler putih, bile lame2 die jadi merah2...

mase start kena tu dalam 5 bulan pregnant kot...masa tu tak pecaye dan taknak pecaye!!! 

hari2 dok mengadu kat husband...sampai sekarang....
die kate, x teruk pon....nak malu kat sape?
malu kat abggg....
abg tak kisah ponnnnn...ok je...ha, xyah risau....
---muke senyum....tapi dalam hati masih tak pueh atiiii...gagaga...demi mu baby syg....pasni mama akan usaha cantekkan perut balik...

sekarang ni just sapu losyen Nivea kaler pink...Ada bace blogger lain guna Palmer's Cocoa Butter Formula...


mcm berkesan! Pas bersalin nak try la produk ni la...Lebih kurg RM30 kot....kat Watson.



No comments:

Post a Comment

klik la ads ni lepas baca entri...hehe