Saturday, June 1, 2013

Chicken Pox!!

Assalamualaikum semua.

Sekarang jam 1.56 am. Saya masih pakai spek. Maksudnya saya taknak tidur lagi.
Saya mahu menulis. Thesis tak siap lagi, tapi sibuk nak blogging. Whatever! ngeh3...

Dah seminggu tak dapat rasa mcm ni...mengadap laptop!! gara-gara chicken pox~~
Saya terima dgn redha dugaan yang berat ni. Kenapa berat???? chicken pox yg kena pada budak kecik dgn budak besar lain penangannya. Ya Allah..aku demam menggigil2 5 hari. hari ni baru stop demam. Badan gatal gile2........nasib baik dah besar, boleh psycho diri sendiri, ye dak?? kalau budak kecik mmg dah berdarah badan.. kesian anak buah aku, garu sampai darah...pastu muke dah macam alien..aku tgk anak buah aku seketul dua je kat muke...tapi aku......seluruh muke....geli nak cuci...

Pastu ape lagi nak buat kat rumah...baring je keje aku...perap dalam bilik sebab....... 1- duduk dlm ekon. sejuk, tak gatal...2-boleh bukak baju ler...kalau pakai baju lg gatal. 3- semua orang lari kalau aku keluar bilik.

SADIS tuan badan.......

Tadi aku kena jugak keluar rumah kejap. sebab vaucher buku BR1M ari ni last. Terpaksa aku membawa muka yang penuh dengan bintat2 hitam ni menjenguk dunia luar. Memang rasa nak pakai purdah time ni. Takut orang cakap aku alien. tapi sampai2 Jusco, takde orang tengok aku pon...x feymes..hehe...ade jugak la diorang tengok. mungkin diorang cakap 'banyak gile jerawat batu budak ni'....

dan....aku pon pulang setelah dapat cari beberapa buku...balik dengan lemah gemalai....yela, aku masih sakit maa...k bye.

No comments:

Post a Comment

klik la ads ni lepas baca entri...hehe