Sunday, January 23, 2011

semangat yg hilang


sori sad story part 2 x kuar lg..
cik sp nk luahkan isi hati ni. org kate buat ape kecoh2 kt blog psl hal peribadi. tp blog adalah platform utk kte menulis ape saje. tepulang pd individu utk bace o x..
mlm ni tibe2 rase ape bende la kt dunia ni yg boleh wat kite hepi?
plg kuat pon family la..kalau kwn2 pn, klo dpt yg bez, bez la..tp ade gak kwn yg bkn sahabat. kekasih hati? atas name sje or sbg soulmate? kalau soulmate ok la..

adui...kekcewaan + xde smgt tahap karma dah melanda diri ini..pnh x korang rase diri korang ni x penting. Kalau korg xde pon, xde efek x bnde sekeliling korang?

hm...cmtu la perasaan cik sp skrg. cik sp berusaha wat yg terbaik dlm semua bende tp ape yg terjadi kebanyakannye menghampakan. Kenape? Maybe xde sape nmpk ape yg cik sp wat. 

Tula, skrg rase give up..pasni xnk buat ape2 dah. selama ni, cik sp dah byk abaikan perasaan sendiri..tp ko je x nmpk..Skrg cik sp nk pk psl diri sendiri. xnk pk psl org laen dah. Ape jd, jd la..

3 comments:

  1. jangan putus asa utk wat yg terbaik..biar manusia xnmpk yg pntg Tuhan nampak..biar dipandang hina oleh manusia yg penting adalah dipandang mulia oleh ALLAH..kuatkan semangat..chaiyok2..

    ReplyDelete
  2. macam ada cer yang aku xtau je nih.

    ReplyDelete

klik la ads ni lepas baca entri...hehe